A mai autók igényes és biztonságos teljesítménynövelésének két módját is ajánljuk.
Az autó motorvezérlő szoftverének átprogramozása nem egy másik autó már meglévő szoftverének feltöltését jelenti, hanem az Ön autójáról kiolvasott eredeti szoftver neves gyárt által módosítható és biztonsággal az Ön igényei szerint hozzáigazított saját szoftver létrehozását jelenti. A gyári azonosító adatok érintetlenek maradnak.
Ezzel a módszerrel rengeteg egyéb kiegészítő funkció is aktiválható.
Így a sokak által vágyott maximális sebességet korlátozó limit törölhető (V-max), a Pops and Bangs durrogó hangeffektus bekapcsolható illetve fokozható, a váltóprogram cserélhető illetve gyorsítható, adott esetben azonos modell limitált szériában kiadott verziójának klubprogramja adaptálható, sőt a gázpedál reakcióideje is gyorsítható.
Arra is van lehetőség, hogy az újabb modelleknél beépített részecskeszűrő működését módosítsuk, adott igény esetén kikapcsoljuk. Ez néha akkor is szükséges, ha más jellegű kipufogórendszert szerelnek az autóra, ezzel elkerülve a motorhibakódokra figyelmeztető ikon jelzését a műszerfalon.
Némelyik ilyen funkció aktiválása, használata egyes országokban közúton nem megengedett, esetleg csak zárt pályán engelyezett, illetve egyéb módon szabályozzák. Kérjük erről tájékozódjon.
A szoftvermódosítás nélküli egyetlen lehetőség egy kiegészítő vezérlőegység beszerelésével oldható meg. Kínálatunk része egy intelligens új generációs egység, mely rendelkezik egy abszolút új funkcióval. Használat közben 8-10 ponton (típustól függően) vizsgálja a terhelés mértékét és a hőmérsékleti adatokat, ennek függvényében tudja állítani magát, védve a motort és a hajtásláncot a nem megfelelő használat ellen. Ez többek között azt jelenti, hogy más teljesítményt használ hideg vagy erősen terhelt állapotban, anélkül, hogy ez zavaróan érzékelhető lenne.
A lehetséges eredmény 20-30 % többlet teljesítmény illetve nyomaték. Fogyasztás azonos használat mellett nem nő, a terhelés nem haladja meg a káros szintet.
Az egység később ki is szerelhető, másik azonos gyártó azonos motorizáltságú autóba átszerelhető.
Típustól függően akár kapcsolóval szerelve. Állítható és akár többször is hangolható. A kapcsoló megléte abban segít, hogy adott szerviz látogatáskor egy egyszerű (pl. navi, …) programozáskor kikapcsolható, nem látszik, nem zavar semmilyen szerviz tevékenységet.
A kapcsoló megléte jól jöhet akkor is ha pl. más vezeti az autót, vagy egyszerűen csak kíváncsiságból összehasonlítaná az eredetivel, mely így bármikor egy mozdulattal visszaállítható. Ezen kívül egy potméter segítségével a Használónak legmegfelelőbb programot állítjuk be, amely bármikor módosítható.
Minden konkurenciához képest plusz funkcióként egy ellenőrző egységet is tartalmaz, mely menet közben figyeli a hőmérséklet és terhelés mértékét. Ennek függvényében hidegen és üzemmelegen is más programot használ. Ebben egyedülálló, és biztonságosabb, mint a legtöbb piacon lévő egység. Nem utolsósorban ennek a funkciónak köszönhetően ellenőrzött körülmények között feljebb emelhető károsodás nélkül a csúcsteljesítmény / nyomaték értéke. Úgy erősebb az autó, hogy biztonságosabb is a beavatkozás. A konkurenciához képest 5-15 LE / 25-45 Nm többlet igenis érezhető, miközben az előbb említett egyedülálló módon ellenőrzi is a teljes rendszert minden pillanatban.
Ezenkívül bármilyen probléma, kérdés, igény esetén azonnal tudjuk módosítani a programot, a többi neves német terméknél ez csak az anyacégnél Németországban oldható meg a garancia elvesztése nélkül.